Popis stavby:
Realizace stavby se skládala z demontáže stávajících konstrukcí, vybetonování opěr a podpěr založených na hlubinných pilotách průměru 0,9 m délky 12,0 – 20,0 m. Samotný most tvoří ocelová konstrukce s plnostěnnými nosníky s dolní mostovkou, prostřední pole je vyztužení obloukem. Staticky mosty působí jako dva samostatné spojité nosníky o dvou polích. Pro každou kolej je určena jedna konstrukce. Obě mostní konstrukce jsou totožné, pouze levý most nese integrovaný kabelový žlab a konstrukce jsou v pod. směru vzájemně posunuté o 4m. Obě NOK byly montovány v předpolí opěry OPI na montážním roštu a následně byly vysouvány každá ve čtyřech etapách přes provizorní podpěrné konstrukce směrem k OP4. Po osazení na kalotová ložiska (každá NOK po 8 kusech), byly ve středním poli na provizorní podpěrnou konstrukci namontovány a svařeny výztužné oblouky s příčnými ztužidly a bylo provedeno zavěšení stř. pole na oblouky pomocí vařených táhel DN 90 mm.
- Délka mostu: 105,0 m
- Počet polí: 3 (22,0 m + 60,0 m + 22,0 m)
- Počet konstrukcí: 2
- Konstrukční výška NK: 11,45 m (v polovině rozpětí 2. pole)
- Hmotnost jedné konstrukce: 439,127 tun